• Fritt fraktalternativ över 100 kr
  • Hälsorådgivning
  • Samma pris i butik & online

Vårt sortiment

Hälsokraft öppnar ny butik i Saltsjöbaden

Publicerat den 30 september 2021 15:09

Hälsokraft fortsätter öka antalet butiker och butiken i Saltsjöbaden är det senaste tillskottet och därmed butik nummer 61 i ordningen.

Butiksägarna Kennedi och Gabriella Samuels har satsat mycket på upplevelsen i butik med en sober butiksinredning och luftiga fräscha ytor där man får professionell rådgiving inom hälsa och dessutom kan avnjuta en god kopp kaffe från varumärket Johan & Nyström.

Förutom det stora stortimentet inom kosttillskott och ekologiska livsmedel finns även ett brett utbud inom ekologisk hudvård och kosmetik.

Inom kort kommer man även att erbjuda behandlingar som hårmineralanalys mm för att ge kunden bästa möjliga förutsättningar för en hälsosam livsstil.

”Vi är mycket glada över att kunna erbjuda våra kunder i Saltsjöbaden en ny fräsch butik med en kompletterande bredd inom lifestylesegmentet”, säger Rani Malk, vd Hälsokraft. ”Vi ser ett ökat intresse för den här typen av lifestyleprodukter och det är glädjande att våra drivna entreprenörer, Kennedi och Gabriella Samuels, fångat upp kundbehovet på ett sätt som jag tror kommer inspirera kunderna till en hållbar livsstil på alla sätt.”

Butiken öppnade den 20/9 och är belägen i Saltsjöbaden Centrum.